Malvik kommune etablerer MIB-nettverk

Etter et initiativ fra Fylkesmannen i Sør-Trøndelag har styrerne i Malvik kommunes barnehager sammen med virksomhetsleder Ann Kristin Aalberg bestemt at Malvik kommune ønsker å styrke satsingen sin på rekruttering av menn til barnehagene. Det gjør de ved å etablere MIB-nettverk i kommunen. Tage M. Halmøy som blir ansvarlig for nettverket i kommunen har søkt råd og inspirasjon fra MIB-nettverket i Klæbu, og i løpet av ettervinteren planlegger de å kalle inn til første nettverksmøte. I Vidhaugen barnehage der de tre karene på bildet jobber har de nok allerede gjort noe rett – der er de nemlig seks menn i personalet!

Rune Bjørsvik, Tage M. Halmøy, Jon Magne Grønbech

Dette innlegget ble publisert i Medieklipp og merket med , , , . Bokmerk permalenken.